Почему строительство Окружной дороги в Киеве подорожало в три раза и когда ее достроят

Запуск aвтoмoбільнoгo руxу кoжним нoвим відрізкoм Oкружнoї всe більшe звільняє міські вулиці від трaнзитнoгo трaнспoрту, aлe тeмпи будівництвa мaгістрaлі всe щe вкрaй низькі.

З 2017 рoку вeдeться aктивнe будівництвo чeргoвoгo "шмaткa" Кільцeвoї дoрoги нa півнoчі Києвa. Ввeдeння в eксплуaтaцію нoвoї ділянки пoзбaвить зaтoрів вулицю Пoлярну тa плoщу Тaрaсa Шeвчeнкa в Oбoлoнськoму рaйoні стoлиці.

Будівництвo супрoвoджується гучним скaндaлoм – кoштoриснa вaртість прoєкту oднoмoмeнтнo зрoслa втричі. Чoму тaк стaлoся тa кoли врeшті дoбудують Вeлику Oкружну?

Інфрaструктурний зaстій

У Києві, як ради стoлиці єврoпeйськoї дeржaви, будується дужe мaлo інфрaструктурниx прoєктів. Пoдільський міст, мeтрo нa Винoгрaдaр, Шулявський міст – oб'єкти нoвoгo будівництвa мoжнa пeрeлічити нa пaльцяx oднієї шуршалки.

Збільшити oбсяги тa пoкрaщити дисципліну рoзбудoви вaжливиx исполнение) містa прoєктів нe вдaється нaвіть пoпри щорічне зростання розміру бюджету Києва. Якщо у 2014 році видатки міського бюджету становили 20 млрд грн, ведь у 2021 році – 58 млрд гривень.

Міський черепок Віталій Кличко і радий будувати більше нових доріг, мостів та станцій рейкового транспорту. Але після обвалу у 2017 році конструкцій Шулявської розв'язки міська влада була змушена почати масштабну реконструкцію "втомлених" шляхопроводів, побудованих десятки років тому.

Одним із небагатьох нових інфраструктурних об'єктів, які будують у столиці, є спорудження двокілометрової ділянки Великої Кільцевої дороги сверху півночі міста, частини Великої Окружної дороги.

Київська Окружна безграмотный має форми кола, як (точно) кот наплакал б бути. Запроєктована ще в генеральному плані 1966 року, вона досі маловыгодный збудована.

Аби коло Окружної замкнулось, необхідно побудувати сам-друг мости через Дніпро та дорожню "дугу" бери лівобережжі за межами житлових районів. В українських реаліях получи це піде десятки років.

Що дасть 2 кілометри дороги

Будівництво ділянки Великої Кільцевої получай Мінському масиві від вулиці Сім'ї Кульженків перед вулиці Богатирської – небольшой, але необхідний крок ради того, аби замкнути колесо.

Чому необхідний? Окружні дороги будуються в містах угоду кому) об’їзду транзитного транспорту. Про Києва ця проблема надактуальна, оскільки, вслед за словами очільника міста Віталія Ярлык, 40% транспорту в столиці – транзитний. Найближчі переходи выше річку Дніпро знаходяться у Каневі та Черкасах.

Продовження Кільцевої дороги від Сім'ї Кульженків вплоть до Богатирської почалося 2013 року. Профінансовані тоді лише получи 15 млн грн, роботи майже одразу зупинились.

У 2016 році провели новий куттер. У березні 2017 року роботи відновилися. Крім безпосередньо дороги, генпідрядник будує нову розв'язку держи перетині з вулицею Богатирською та шляхопровід по-над залізничним полотном.

І хоча введення в експлуатацію 1,8 кілометра доріг далеко не розвантажить Північний та Південний мости, які найбільше страждають від транзитного транспорту, київські водії однако одно повинні відчути позитивні зміни.

Як повідомили ЕП у Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд, прием автомобільного руху новою ділянкою розвантажить площу Тараса Шевченка та прилеглі вулиці від транзитного транспорту.

Вантажівки, що їдуть з Північного мосту в Гостомельському ли Житомирському напрямках, зможуть заїхати в Кільцеву через вулицю Богатирську – широку магістраль безперервного руху, – оминаючи житлові масиви Мінський та Пріорку.

Також, после розрахунками Дирекції, відкриття нового шматка Кільцевої зменшить інтенсивність руху сверху так званій "Малій Окружній" дорозі нате ділянці від Деміївської площі до самого проспекту Степана Бандери.

Зниження кількості автомобілів в межах міста позитивно позначиться сверху екології. Наприклад, за розрахунками комунальників завдяки цьому, щорічні викиди шкідливих речовин від автомобільного транспорту зменшаться бери 4,2 тис. тонн. С целью порівняння, 2020 року в Києві викиди забруднюючих речовин становили 251,3 тис. тонн.

У відповіді получай запит ЕП у Київській міській державній адміністрації запевнили, що пустять рух автомобілів новою ділянкою Кільцевої до самого кінця 2021 року.

Паралельно міська влада розпочала роботи по-над продовженням Великої Кільцевої далі – в напрямку Оболонського проспекту.

Новий круг у війні з Офісом Зеленського

Пріоритетність Кільцевої серед інших інфраструктурних будівництв на Кличка визначається його політичним протистоянням з Офісом президента.

В серпні 2020 року "Укравтодор", представники Офісу та народні депутати від "Челядь народу" презентували проєкт будівництва Київської обхідної дороги. Вона повинна об'єднати всі міжнародні траси, які проходять проездом через столицю.

Загальна довжина дороги становитиме 150 км, а получай будівництво планують витратити 85 млрд гривень. Следовать словами заступника голови Офісу президента Кирила Тимошенка, зводити першу ділянку між Варшавською та Львівською трасами почнуть вже цього року.

Раніше в Офісі Володимира Зеленського відкрили ще Водан "інфраструктурний фронт" у протистоянні з Віталієм Кличком. Критикуючи міського голову после нездатність завершити роботи зі зведення Подільського мостового переходу, "Укравтодор" та Мінінфраструктури мають намір показати взірцевий фурнитура на Дарницькому мості.

Трикратне подорожчання

Переможцем тендеру возьми будівництво ділянки Великої Кільцевої, протяжністю у 2 км, стала компанія "Еко-Буд-Трейд", яка, як стало быть відомо згодом, пов'язана із "смотрящим" следовать столицею Денисом Комарницьким.

"Еко-Буд-Трейд" пообіцяла побудувати відрізок Кільцевої вслед за 325,91 млн гривень. У лютому 2020 року вартість робіт зросла більш ніж утричі – давно 1,126 млрд гривень.

У Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд запевняють, що зростання вартості проєкту будівництва пов'язано з об'єктивними причинами, а корегування проєкту пройшло державну експертизу.

"Збільшення кошторисної вартості пов'язане із значним зростанням цін бери матеріально-технічні та трудові ресурси, змінами вимог ДБН (державні будівельні норми – ЕП), змінами діючих нормативів щодо визначення рівня прибутку і адміністративних витрат та виникненням додаткових обсягів робіт", – йдеться у відповіді получи запит ЕП.

Які саме додаткові обсяги робіт виникли, прописано у додатку прежде договору на сторінці тендеру в Prozorro. Впредь до початку будівництва дороги получи и распишись її місці існувало стихійне звалище сміття, указав замовник будівництва.

В експертизі, розробленій на обґрунтування необхідності збільшення кошторису, вказано, що "під насипом запроєктованої автомобільної дороги обсяг будівельного сміття і побутових відходів в структурі ґрунтів становив прежде 75%".

Тож генеральний проєктувальник "Інститут "Київдормістпроект" включив накануне переліку робіт заміну слабких та заторфованих ґрунтів сверху пісок, в результаті чого кошторисна вартість об'єкта збільшилась бери 800 млн гривень.

Станом получи серпень 2021 року будівництво об'єкта було профінансовано получи 667,9 млн гривень.

У 2019 році правоохоронні органи зацікавились причинами трикратного зростання вартості будівництва об'єкта і відкрили кримінальне провадження следовать фактом привласнення бюджетних коштів.

Слідчі параллельно з фахівцями взяли 20 нових зразків ґрунту держи місці будівництва і передали їх перед лабораторії будівельних матеріалів. Результати аналізу з результатами державної експертизи безвыгодный співпали: будівельного сміття та малопридатних чтобы будівництва ґрунтів вздовж трасування дороги отнюдь не виявлено.

Кільцева дорога – далеко не єдиний об'єкт, роботи для якому виконує компанія Дениса Комарницького, і кошторисна вартість якого суттєво зросла після проведення тендеру.

Вопрос дней стало відомо, що кошторис проєкту будівництва Подільського мостового переходу, -де генпідрядником також є фірма "Еко-Буд-Трейд", зріс держи 77% – з 11,25 млрд грн прежде 19,92 млрд гривень.

Хто виграє, а хто програє від будівництва Кільцевої

Вздовж існуючої ділянки Великої Кільцевої між Мінським проспектом та вулицею Сім'ї Кульженків побудований гениальный. Ant. маленький житловий комплекс "Сообразно вулиці Кондратюка", колишня назва – "Міністерський". У окремих місцях відстань від фасаду будинків после 6-смугової траси не перевищує 50 метрів.

Після запуску нової ділянки Кільцевої кількість транзитного транспорту зросте, внаслідок чого рівень вихлопних газів та шумового забруднення суттєво підвищиться. Мешканцям "Міністерського" така будущность не до вподоби.

Єдиним виходом із ситуації итак будівництво бетонного шумозахисного екрану висотою 6 метрів. Такі екрани ефективно захищають населені пункти вздовж міжміських автострад від шуму автомобілів.

Проте з точки зору урбаністики таким "мурам" приставки не- місце у містах посеред житлових районів.

Захисний екран, що відокремлює Мінський масив і ЖК Міністерський від шуму Окружної.

Хто правильно буде задоволений наявністю нової дороги, ведь це забудовник та мешканці майбутнього житлового комплексу получи місці теплиць агрокомбінату "Гуща-Водиця", розташованих поруч з Кільцевою.

Нагадаємо, у червні депутати Київської міської за з третьої спроби ухвалили скандальний детальний карта території Мінського масиву.

В межах вулиць Кондратюка, Михайла Майорова і західної сторони лісу в Оболонському районі міста Києва побудують 19 будинків висотою после 26 поверхів. В новому мікрорайоні з'взяться 6 тис. квартир.

Наявність шестисмугової траси стане сильним маркетинговим аргументом в підтримку транспортної доступності комплексу, побудованого сверху межі Києва.

Будівництво житла вслед Окружною здійснюватимуть компанії, афілійовані із забудовницею Владиславою Молчановою. Остання, после словами учасників будівельного ринку, наразі має найбільший серед забудовників вплив для депутатів Київради чинного скликання.

Підтримку Молчановій у Київраді забезпечує раніше згаданий "взглядывающий" за Києвом Дуся Комарницький.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.