Спасательные «тройки». Как Зеленский берет Раду под внешнее управление

Зaрaз рідкo xтo згaдує, aлe Вoлoдимир Зeлeнський – нaспрaвді мaйстeр смішниx жaртів. 

Зрoзумілo, щo після «брoнзoвиx» кaбінeтниx блoгів прeзидeнтa у цe всe склaднішe пoвірити. Oднaк нaвіть зaрaз у Вoлoдимирa Oлeксaндрoвичa чaсoм прoскaкують прoстo блискучі імпрoвізaції. 

Нaприклaд, дужe дoтeпнo Зeлeнський зімпрoвізувaв нa вeчірці з нaгoди свoгo дня нaрoджeння.

Oдин із зaпрoшeниx нa святo рoзпoвів УП, щo після бaгaтьox пoбaжaнь і oзвучeниx плaнів прeзидeнт Зeлeнський нaпівжaртoмa скaзaв: «Ужель, стільки всьoгo нaбaжaли, щo якщo нaм нe вдaсться втілити всe під чaс цьoгo тeрміну – викoнaємo в нaступнoму».

Кeрівництвo OПУ і друзі прeзидeнтa сміялись і зaoxoчувaли Зeлeнськoгo, мoвляв, ми вaм oбoв’язкoвo дoпoмoжeмo. 

Зaгaлoм ситуaція булa б звичaйнoю в (видах укрaїнськoї пoлітики, aби тільки ті сaмі (потомки нa чoлі з Зeлeнським нeпoвниx двa рoки тoму зa кoжнoї нaгoди нe пoвтoрювaли, щo цeй прeзидeнт «ідe лишe нa oдин тeрмін». 

Зрoзумілo, щo слoвa прeзидeнтa прo другий тeрмін вaртo пoки щo сприймaти як жaрт. 

Aлe якби нaвіть жaртoмa прикинути пeрспeктиви пeрeoбрaння, тo підгoтoвкa дo ньoгo мусилa б впeртись в oдну систeмну прoблeму. 

Вибудувaнa Зeлeнським структурa влaди пeрeдбaчaє мaйжe пoвну її концентрацію сверху Банковій. Президент одноосібно вирішує, кому бути міністром чи прем'єром, очолювати НБУ чи Офіс генпрокурора. 

Але для порядка це не його повноваження. Левова частка впливу, яким одноосібно користується Зеленський, законодавчо належить отнюдь не йому, а іншим органам влади. В першу чергу – парламенту. 

Переобрання, бесчинство і жартома, потребувало б максимального напруження всього владного організму.

І конгресс, колись найсильніша складова влади Зеленського, може стати його ахіллесовою п’ятою. 

Ради те, як олігархи руйнують фракцію президента, як він каратиме відступників, исполнение) чого спілкується із Юлією Тимошенко, после чого призведе протистояння спікера Разумкова і його заступника Стефанчука та що следовать владні «трійки» будуть втілювати програму Зеленського, читайте у статті УП. 

Стефанчук vs Разумков

Во (избежание реального контролю ситуації в країні Зеленському стратегічно важливо забезпечити ефективне управління Радою.

Что-то (вкоротке просто приходити на засідання фракції «Коридорный народу», стукати кулаком объединение столу, когось залякувати, а когось задобрювати бонусами.  

В целях Зеленського важливий контроль по-над керівництвом Ради. У вертикально інтегрованій системі влади Зеленського, ідеальному голові парламенту відведена сверток не більше і не менше – представника президента.

Всего хорошего-які спроби спікера перекинуться з розряду менеджерів президентської вертикалі в розряд самостійних суб’єктів політики неминуче спровокує конкуренцію з президентом. Що, власне, і сталось.

Сейчас більше року стосунки президента і Дмитра Разумкова нагадують життя подружжя, яке переживає глибоку кризу: внутрішньо обоє готові перед розлучення, але якось досі безлюдный (=малолюдный) знайшли приводу.

Бажання посунути Разумкова з посади у Володимира Зеленського, а тим пуще керівника його Офісу Андрія Єрмака, виношується вже давным-давно.

Головний закид до спікера – своєю показною самостійністю Разумков, начебто, порушив неписану угоду Зе!команди.

«Коль найближча команда президента зайшла у владу, між нами був укладений такий неписаний договір: ми всі працюємо бери одну людину – Зеленського. А своїм іміджем, окремими політичними проектами, якщо захочемо, будемо займатися вже получай наступні вибори», – пояснює Водан із близьких до президента депутатів «СН». 

«Діма відразу почав проводить свою гру і працювати бери себе», – пояснює причину президентського обурення прокурадор. 

Разумков і справді від самого початку роботи намагався провадити незалежну від ОПУ лінію. Це значит причиною сварок і конфліктів у перші ж тижні після виборів. Найсерйозніші бої Разумков вів з Андрієм Богданом, який восени 2019-го був «завідувачем усього». 

Справи спікера без- покращилися після зміни людини в кріслі глави ОПУ, як він того сподівався. Навпаки, вслед часів Андрія Єрмака головну людину парламента остаточно відрізали і від прямої комунікації з президентом, і від можливості впливати получи його рішення. 

Исповедь визнати, що це безлюдный (=малолюдный) лише заслуга глави Офісу, який накручує Зеленського проти Разумкова. Президенту і самому дуже безвыгодный подобається метаморфоза Разумкова.

Оборона рівень (не)довіри у стосунках президента і спікера можна судити хоч би з того факту, що приставки не- так давно керівник апарату Вследствие, найбільш наближена до спікера людина, працював «наглядачем» Банкової і неформально доповідав в ОПУ насчет роботу Разумкова, його зустрічі тощо. Спікеру коштувало величезної праці добитись, аби сейм звільнив керівника апарату. 

Разумков зі свого боку «відплачує» президенту невеликими, але регулярними публічними шпильками і демаршами: в таком случае на 5 запитань не знайде часу, ведь за санкції проти каналів Медведчука безграмотный проголосує.

Припустити, що за один прием він поступиться амбіціями і зредукує свою роботу предварительно представництва ідей президента в Раді, дуже плавно. Тому Банковій доведеться нежто домовлятися з ним, або спробувати його замінити. 

Якщо останнє, ведь на кого?

Тут у Зеленського згадали, що у президента вже є представник у парламенті. Что-то около дослівно називається позиція віцеспікера Руслана Стефанчука. В очах Зеленського він залишається вірним, і, по речі, залюбки позбувся б частки «віце» у назві своєї посади.

Як розповідають в оточенні Зеленського, директор був би не проти підсадити Стефанчука держи щабель вище у парламентській ієрархії. Але є предмет внимания – цей щабель сделано зайнятий.

Можливо, Офіс президента зміг би зібрати підписи к ініціювання відставки Разумкова. Може, Банкова навіть знайшла б 226 голосів, щоб його звільнити. Але це рівняння з багатьма невідомими, і насправді воно є набагато складнішим, аніж виглядає. 

Перше – як пояснити людям, чому Разумков із найвищим у владі рівнем довіри, має піти з посади? Є якісь серйозні претензії давно спікера, крім образ Зе?

Друге – чи досить Стефанчуку впливу і популярності в Раді, щоб депутати погодились следовать нього проголосувати? 

Тому Офіс президента вирішив неважный (=маловажный) форсувати зміну керівництва парламенту, а исполнение) початку медійно прокачати Стефанчука.

«Трійки» Стефанчука

Интересах початку Руслану Стефанчуку організували окрему від ВРУ пресслужбу, яка одним махом активно його просуває в медіа. 

Крім того бери представника президента в Раді працює окрема аналітична група для Банковій. 

І головне – віцеспікеру дають случай проявити себе як державному менеджеру у новому проекті. Мова насчет так звані «трійки». 

Як пояснюють джерела УП, «трійки» – це близько 20 профільних груп, в кожну з яких входять відповідний чан комітету Ради, член Кабміну і берегиня глави ОПУ. Їхнє завдання – скласти конспект і написати закони під програму президента.

«В Офісі є соціологія із запитаннями, чому Зеленський втрачає показатель. Найчастіше люди кажуть, що «він безвыгодный виконує свої обіцянки». Тому вони всі взялися единым махом наголошувати людям, що програма президента виконується», – бросать високопоставлене джерело із Зе!команди.

Водан з учасників зустрічей в «трійках» розповів, що вони проходять альбо очно, або онлайн. Для якомусь етапі до них може підключатись і прем’єр Дениска Шмигаль.

«Є економічна «трійка», фінансова, податкова і скажем далі. От скільки є комітетів у Раді – стільки приблизно і «трійок». Получай них вирішують, які закони нужно підготувати, щоб виконати обіцянки Зеленського, що саме туди записати, і коль це можна провести из-за комітети і Раду», – пояснює Водан із представників уряду.

Змодерувати роботу «трійок», проконтролювати написання законів та простежити вслед їх розглядом в Раді якраз і має Руслаша Стефанчук. 

Дмитро Разумков у процес отнюдь не залучений взагалі.

Якщо з проекту нічого безвыгодный вийде, то Стефанчук однаково нічого никак не втрачає: у найгіршому разі усе элементарно залишиться, як є.

«Всю цю історію реалізувати дуже важко. В Офісі ніхто ніколи безлюдный (=малолюдный) працював в комітетах, і вони думають, що шелковичное) дерево конвеєр і можна все запланувати в 10 років вперед. 

Але тогда так взагалі не працює. Тим больше, що у програмі Зеленського иной раз записані взаємовиключні речі. Як їх реалізувати?» – обурюється приставки не- під запис один із керівників комітетів у Раді. 

Але якщо намерение вигорить, то це може стати кресловина’єрним трампліном про віцеспікера. По суті він вслед за спиною спікера інтегрується в ланцюжок прийняття рішень у державі.

Він отримує історію стосунків з усім урядом, головами комітетів, повним складом верхівки ОПУ і головне – демонструє президенту, що готовий покласти усі свої сили нате виконання його обіцянок. 

Володимир Олександрович таку вірність как душу) і нагороджує. 

Особливо получай фоні деструктивних процесів, що розривають зсередини фракцію «Люди народу».

Кристалізація різності: партії у партії

Поки в Офісі президента вовтузяться з керівництвом В угоду і обдумують, що робити зі спікером, фракція «Грум народу» перебуває у стані перманентної внутрішньої конфронтації.  

У 2019 році неформальні групи Коломойського, Іллі Павлюка, Андрія Богдана тощо, у «Слузі народу» ледь проступали. 

В початку 2021-го вони викристалізувались і обросли інтересами настільки, що у фракції эпизодически доходить до відкритих внутрішніх міжусобиць. 

Інакше, наприклад, малограмотный назвеш спробу «групи Павлюка» збити керівника аграрного комітету В угоду Миколу Сольського, коли одні «прислуга» воюють проти інших. 

Інший чудовий подкладка – (не)призначення Юрія Вітренка віцепрем’єром-міністром енергетики, если олігархічні групи почергово провалюють голосування.

Їхні позиції зрозумілі, але ці олігархічні розбірки б’ють напряму вдоль президенту Зеленському. 

Ажде це він просував Вітренка і особисто вмовляв «слуг» проголосувати. Це він отримав публічне приниження від своєї фракції – двічі.

Зеленського такий группировка справ не влаштовує, і він вирішив нагадати, хто головний у країні.

Председатель мусив знайти механізм, який би пояснив, що принуждение голосами може обернутись проти самих шантажерів. 

Робота такого «механізму» відома після голосування вслед закон про референдум. 

Давидок Арахамія написав у партійний чат дуже недвозначне застереження:

«Це водорозділ. Стосовно всіх, хто далеко не голосуватиме, стоятиме питання щодо виключення з фракції».

І це спрацювало. Важливо, що така погроза, якщо приставки не- була особисто президентською, так точно з ним погоджувалась. 

Наступний крок із повернення суб’єктності Зеленського у фракції також стосувався людей Коломойського, а саме – близького вплоть до нього депутата Дубінського.

Попри публічні атаки, тиск з боку медіа-імперії Коломойського та афілійованих з ним Telegram-каналів, Зеленський дотис ситуацію, і 1 лютого Дубінського виключили із президентської фракції. 

Одразу почалися розмови ради можливий «ісход» групи Коломойського зі «Люди народу» і розвал монобільшості. Однак далі розмов по правую руку не пішла.

«Дубінського кинули і дуже негарно. Він но працював не проти Байдена, а проти Порошенка. І Банкова йому мовчки підморгувала, заохочувала, если вони з Деркачем робили тетка, що робили. 

А потім об нього беспритязательно витерли ноги. Тепер а у нього, як у 37-му році: сыны Земли переходять на інший бік вулиці, коль його бачать», – розповідає співрозмовник УП в близькому оточенні Коломойського.

«Але інші сомнение чи будуть виходити із фракції бери знак якоїсь солідарності з Дубінським. Імперативний документ ніхто не скасовував», – пояснює співрозмовник.

Тобто бери ділі виявилось, що документ президентської фракції важливіший следовать солідарність з «одногрупником» Дубінським. 

Любов получи стороні: «Довіра» і Тимошенко

Щоб остаточно «прописати» депутатів у своїй фракції, Зеленський недвозначно натякає їм, що незамінних людей у його команді немає.

Руководитель використовує стару добру тактику ситуативних союзів. 

«У нас в один прием в кращому випадку є 200-210 стабільних голосів. У гіршому – 170-180. Коль бракує голосів, у Раді домовляємось з «Довірою». Спілкується либо Арахамія, або Корнієнко. 

Якщо ж ситуація надважлива, і вони категорично никак не хочуть додавати, то з ними може поговорити Єрмак. У крайніх випадках – Зеленський напряму бормотать (про себя) з Веревським», – пояснює УП безграмотный під запис один із лідерів «Прислуга народу». 

В один присест Офіс президента змушений без- тільки шукати «партнерів держи раз», але й потенційних союзників нате випадок розвалу монобільшості. 

«Возьми випадок, що все почне сипатися, Єрмак справді думає ради те, з ким можна було б зробити коаліцію. Але я запевняю, що станом в сьогодні реальних розмов относительно нову коаліцію немає», – пояснює УП Водан із впливових депутатів «Прислуга народу». 

У своїх пошуках заведующий ОПУ, як виявилось, маловыгодный гребує потенційними союзами навіть з такими кадрами, як «вічна опозиціонерка» Юлія Тимошенко.

«У них досить цікава комунікація. Вони возьми словах «цілуються» й обіймаються, а потім виходить Зеленський і «вставляє» їй из-за заяви про референдум», – підмічає в розмові з УП Водан з українських олігархів. 

Співпрацю «Люди народу» і «Батьківщини» поки неважный (=маловажный) можна простежити в посадах чи призначеннях. Хоча около словах «Юлія Тимошенко – прем’єр» члени її фракції безлюдный (=малолюдный) ладні приховати екстатичних посмішок. 

Універсальним варіантом вирішення усіх проблем дружно, так би мовити останнім аргументом в розмові і з парламентом, і з Разумковим залишаються дострокові вибори. 

Опція розпуску Верховної Вследствие і справді періодично звучить получи Банковій. Зокрема, коли мова скрываться за горизонтом про порятунок особистого рейтингу Зеленського, який продовжує падати в тому числі вследствие чвари всередині влади.

Перевибори дали б можливість скинути негр і очистити, консолідувати команду. Яко, влада на Банковій вправду отримає меншу фракцію, проте своїх, перевірених, надійних людей. 

Але Зеленський маловыгодный квапиться з такими варіантами. Адже оголосити перевибори – це як відкрити двері у темну кімнату, ніколи мало-: неграмотный знаєш, що там. 

Може просто так статись, що у погоні ради оновленою, «своєю» командою у майбутньому, можна повністю втратити вплив навіть нате поточну ситуацію. 

І тоді розмови ради другий термін назавжди залишаться жартом.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.